Om 21-5 konceptet

Administration, hvad dækker fællesudgifterne?

Det er rigtig svært at lægge budget for en feriebolig i udlandet. Der er mange udgifter, som vi ikke kender i Danmark, så det er umuligt at lægge et ordentligt budget, før man har en omfattende erfaring.

Med over 100 boliger i brug - de første i slutningen af 2012 giver os et unikt erfaringsgrundlag, som er din tryghed for at budgetterne er fornuftige. 

Fællesudgifterne dækker alle faste udgifter i foreningen.

Hver måned betaler I jeres del af de fællesudgifter, der er til de 5 ejendomme i ejerforeningen.

Sagt helt kort, så dækker den månedlige fællesudgift ALT, herunder (men ikke begrænset til) nedenstående:

Ejendomsforsikring
Indboforsikring
Renovation
Ejendomsskat
Fællesudgifter i ejendommen
Snerydning
Have, pool mm.
Løbende småreparationer og småanskaffelser
Revisor/advokat
21-5 Administration

og meget meget mere :-)

Fællesudgifterne dækker udgifterne for alle 5 boliger der indgår i foreningen.

Hvad dækker fællesudgifterne ikke?

1) Hver families andel af den samlede ejendomsværdiskat. (estimat vil fremgå i notat over foreningen)
2) Forbrugsudgifter afregnes efter hvert ophold - el, vand og varme
3) Rengøring afregnes efter hvert ophold
4) Langsigtet vedligehold herunder bl.a. nyt køkken, nye vinduer og nyt tag osv. i fremtiden. Vi tilbyder at udarbejde vedligeholdelsesplaner for boligerne, så foreningerne kan tage højde for fremtidige omkostninger i denne forbindelse. Det vælger langt de fleste foreninger at gøre.

 

Fra 21-5 terrasse i Toscana

Til salg lige nu

Se her om der er forening åben for tilgang lige nu, som matcher jeres families drømme og behov

› Åbne ejerforeninger


Kontakt os i 21-5, hvis du gerne vil vide mere

Skriv til info@21-5.dk eller ring på 70 26 11 55