Vi opfylder drømme og skaber livsglæde
Om os
Siden vi i 2008 fik idéen til 21-5, har vi arbejdet målrettet på at indfri vores 21-5 familiers høje forventninger.
Målet for os er at opfylde drømmene om dejlige ferier i unikke ferieboliger, for på den måde at forøge livsglæden hos vores 21-5 familier.
Intet gør os derfor mere lykkelige, end når vores 21-5 familier skriver til os og fortæller om deres oplevelser i boligerne og områderne, og om hvordan medejerskabet i foreningen har en positiv indflydelse på deres liv.
Vi er meget taknemmelige og også meget privilegerede over hver dag at arbejde med noget, som bringer så meget glæde og livskvalitet for vores familier i foreningerne.
Plads til kærlighed
Vores værdier
Vores værdier er ikke bare noget som står i en manual eller på en tavle, og aldrig bliver efterlevet. Alle de beslutninger vi træffer - både for vores foreninger og for os selv, træffer vi ud fra vores værdier.
Vi arbejder hver dag ud fra vores værdier for at opfylde vores mål:
- Vi udfordrer status quo
- Vi er personlige og har det sjovt
- Vi er entusiastiske og dybt passionerede omkring det vi gør
- Vi er ordentlige og vælger altid den rigtige vej
Vi når vores mål ved at holde fast i og udelukkende arbejde ud fra vores værdier. Vores værdier er noget vi hver dag gør og er.
Pris
5 Børsen Gazeller priser
Vores mål er ikke at blive store, bare for at blive store. Vi vil gerne blive store, men vores mål er, at familierne i alle kommende 21-5 foreninger, er nøjagtig lige så glade og tilfredse, som alle de familier vi har i vores foreninger nu.
Vi er meget taknemmelige for vores 5 Børsen Gazeller priser, og med det opnået status som Marathon Gazelle.
Tak til alle familierne i vores foreninger.
Pris
HBH Fondens markedsføringspris
Vi var meget overraskede, da vi i sommeren 2019 blev kontaktet af HBH Fonden. Vi var med i opløbet til at modtage markedsføringsprisen 2019, da Fonden var blevet opmærksomme på vores koncept og vores måde at kommunikere på.
Vi laver al vores markedsføring selv, og vi skriver selv alle vores tekster. Det var derfor med meget stor ydmyghed, at vi i efteråret modtog prisen ved overrækkelse på Copenhagen Business School.
Prisen gives i samarbejde med Copenhagen Business School, og begrundelsen til at netop 21-5 fik prisen i 2019 var:
”Det er en virksomhed, som kombinerer deleøkonomi, ferie og boliginvesteringer, der løber med årets markedsføringspris. 21-5 er en dansk virksomhed, der i løbet af det seneste årti har markeret sig i Danmark med et koncept om ferieboliger. 21 familier køber 5 ferieboliger sammen, deraf navnet. Virksomheden gør det så godt, at den nu er på vej til Norge, Sverige, og Tyskland, og vinder HBH-prisen 2019, som uddeles på CBS af rektor Nikolaj Malchow-Møller.
- 21-5 er et glimrende eksempel på en virksomhed, der har grebet én af tidens stærke tendenser, nemlig deleøkonomi, og i kombination med en dyb faglig indsigt har skabt en ny forretningsmodel, der giver både kunder og virksomhed et udbytte, siger Nikolaj Malchow-Møller."
Prisen gives i dag til en person, virksomhed eller organisation, som blandt andet i sin markedsføring af et produkt eller en idé har gjort sig særligt bemærket via en gennemtænkt analyse og kreativ strategi.
Sådan startede 21-5
Idéen til 21-5 blev født i slutningen af 2008 af ægteparret, Laila og Anders