Konceptet

Administration & support

Ud over at det giver mening at dele, er en af de allervigtigste faktorer ved 21-5, AT DER IKKE ER NOGET BESVÆR.

Vi tager os af alting fra første færd, det eneste I som 21-5 familier skal gøre, er at fokusere på den næste rejse til en af jeres boliger.

Administrationen

I etableringsfasen sørger administrationen for alt omkring erhvervelsen af boligerne. De står for udfærdigelse af fuldmagter, kontakt til advokater, revisorer, notarer og forsikringsselskaber - blandt mange andre.

De følger alle boliger til dørs, og det kulminerer med udsendelse af 21 nøgler til hver bolig.

Når boligerne er i drift sørger administrationen for den løbende kontakt til de lokale instanser, og de følger også med i alle møder i alle beboelsesejendommene, hvor vores boliger er beliggende. 

Supporten

Supporten sørger for den løbende support, når vores familier er i deres boliger. De kan hjælpe med pludseligt opståede skader, men de sørger også for den løbende forbyggende drift af boligerne, så der ikke opstår så mange problemer.  

Man kan som 21-5 familie få fat i supporten 24-7, via akut-telefonen når det er nødvendigt, eller på mail.

Om det ikke at kunne finde Tour de France på fjernsynet, er en akutsituation, bestemmer man selv, det vil der nok være delte meninger omkring :-).+

Til salg:

Se her om der er forening åben for tilgang lige nu, som matcher jeres families drømme og behov

› Åbne ejerforeninger


Kontakt os i 21-5, hvis du gerne vil vide mere

Skriv til info@21-5.dk eller ring på 70 26 11 55