21-5's hyggelige hovedkontor i Hørsholm
Anne er en del af Property Operations & Support og har et stort og varmt hjerte, der brænder for at skabe de ekstraordinære kundeoplevelser.
Customer Experience Manager

Anne Møller Jakobsen

Anne startede i 21-5 som en del af Property Operations & Support og er siden skiftet til rollen som Customer Experience Manager. Her får hun lov til at fokusere på sin passion for at skabe de bedste kundeoplevelser. Anne arbejder på tværs af hele 21-5 for at sikre den gode overlevering og udvikling med ejerne i fokus. Derudover er Anne ansvarlig for Black boligerne og servicering af ejerne i disse foreninger.

Anne er uddannet i hotelbranchen med en Mastergrad i Hotel Management fra England, har Anne på sine tidligere arbejdspladser altid arbejdet med udvikling - og opbygning – af servicekoncepter. I 21-5 har Anne fået muligheden for at tage sit store servicehjerte og bruge det til at sikre at koncept, processer og standarder lever op til ejernes høje forventninger.

Anne er gift med Peter og sammen har de tre piger og en lille hund, Carlo. Fritiden går med familien huset i Hornbæk og det hyggelige lokalmiljø. Kæresteture bliver prioriteret, når mormor kan bookes til at passe pigerne, og ellers er Anne altid i gang med en god bog, elsker et godt glas vin og hygge med gode venner, naboer og familie.