Formidling, Branding & Marketing

Johan Lindvall

Johan stod længe på sidelinjen ved siden af Sandra, og har en stor andel i 21-5’s rejse til Sverige, men nu er han for alvor blevet en del af 21-5 familien. Det var Johans søster og hendes danske familie, som var blandt de første ejere, som købte sig ind i en 21-5 forening. Fra den dag havde Johan en plan om selv at blive en del af konceptet.

Johan har en baggrund indenfor medie og reklamebranchen, hvilket har givet ham en bred erfaring i store som små projekter. Han har arbejdet indenfor et bredt spektrum fra dokumentarfilm til biograffilm, men også med større markedsføringsprojekter for Volvo Group, Ikea og Clas Ohlsson. Johan har øje for helheden og ser gerne tingene i et større perspektiv, og altid med positive briller på.

Sandra og Johan bor sammen med deres to døtre Juni och Alva, og langt det meste af deres tid anvendes på 21-5, men når muligheden byder sig til, tager de gerne en tur med båden i Stockholms skærgård eller besøger en ny potentiel 21-5 destination.